6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ

6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر یک حرفه ای شلوغ هستید ، بیشتر احتمال دارد که بیشتر روز کار کنید یا از خانه به دفتر بروید یا برعکس. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و سبک زندگی امروز به طور فوق العاده ای در آینده به ثمر می رسد.

در اینجا نکاتی درباره نحوه صحیح حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. تاریخ خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش هستیم ، اما با مشاهده روز و نحوه صرف 30-60 دقیقه برای آن شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، می توانید با ورزش 30 دقیقه ای یا انجام چندین جلسه برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته شلوغ ، وقت اضافی پیدا کنید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید تا بتوانید به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را 7-8 ساعت خواب راحت در هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که بی خوابی عامل شماره یک نقص توجه ، تحریک پذیری و خستگی است. میزان کورتیزول ، هورمون استرس در بدن شما را افزایش می دهد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. ورزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر به سرعت در اطراف بلوک اجرا می شود ، تمرینات ورزشی خود را مانند جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار به سالن ورزشی نزدیک دفتر خود مراجعه کنید یا در کلاسهای عصر ثبت نام کنید و احساس مسئولیت کنید.

4. اهداف تعیین کنید و پیشرفت پیدا کنید

برای داشتن انگیزه در مورد سلامتی و تناسب اندام ، باید اهداف خاصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. چه تعداد باشد یا جلسات ، هفتگی اندازه گیری های بدن ، وزن پوند ، مراحل روزانه ، تعداد تمرینات در طول هفته و همه اینها را ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر یک حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته از مسیر فست فود استفاده کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، عادت کنید که هر هفته آخر هفته گروهی غذا تهیه کنید. مرغ را کمی مارین کرده و در یخچال بگذارید ، برنج و عدس را از قبل بپزید و در یخچال قرار دهید. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را برش داده و سفید کنید. آنهایی را که از قبل تهیه کرده اید بخرید یا هموس خودتان را درست کنید و هر بار که هوس بر شما غلبه می کند ، آن را به عنوان سس غلیظ تهیه کنید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ شکل ، به هر حال از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز مصرف کنید. می توانید آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی را با طعم هایی که دوست دارید جایگزین کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که دائماً مشغول کار هستید دشوار است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری دقیق می توانید همه کارها را انجام دهید!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، تناسب اندام را با 10 دلار بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از وب سایت ما به آدرس www.fitnessfor10.com دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *