6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در جاده ها حرکت کنید

6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در جاده ها حرکت کنید


آیا تغییرات فصلی لوکس است؟ در هوای خنک عصر ، ایده خوبی نیست که در ساعت 17:30 بعد از ظهر ملحفه های نرم بپوشید و روی مبل بغل کنید. به ما اعتماد کنید ، ما همه شبهای مراقبت از خود را دنبال می کنیم که با گذشت زمان کند می شود ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! به نظر می رسد مراقبت از خود برنامه معمول شما را با یک حرکت خاص ستایش می کند ، که نه تنها به شما انرژی تازه ای می بخشد ، بلکه به برانگیختن احساسات مثبت بعد از تابستان هنگام ورود به فصل جدید کمک می کند.

این شش توصیه تناسب اندام به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر درست بمانید.

در اینجا 6 نکته برای تناسب اندام وجود دارد که به شما کمک می کند علاقه مند بمانید

شماره 1 تمرین خود را به مکان خارج از منزل ببرید

از آنجا که هوا چندان گرم نیست و برف هنوز روی زمین نیامده است ، این بهترین زمان برای گذراندن وقت است بیرون ورزش کنیدبه دویدن در اطراف محله خود ، برخورد با مسیرهای پیاده روی یا تناسب اندام در کلاس ، تأمین هوای تازه و نور خورشید برای تمرین به رشد شما کمک می کند. هورمون های شادی در زمانی که حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی چالش برانگیز است. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که همراه ورزش شما باشد ، روال تناسب اندام پاییزی خود را تشویق کنید! این به شما کمک می کند تا پاسخگو و در مسیر درست باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای آمادگی جسمانی تیمی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما رفیق تمرین بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را به پیوستن به FitOn دعوت کرده و از مهمانی های FitOn برای همکاری با یکدیگر استفاده کنید!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن گره بزنید

یک بهانه دیگر برای اجتناب از ورزش روزانه این است که اگر لباس خوبی بپوشید در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که دستگاه تنفسی دارید که می تواند هنگام عرق کردن شما را گرم نگه دارد.

همچنین ، اگر می خواهید خودتان را درمان کنید ، این دلیل خوبی است تا چند لباس ورزشی جذاب به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید!

مربوطه: باید ملزومات تناسب اندام را داشته باشید

شماره 4 روی پخش ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که باران ملایم (یا تاریکی یا سرما) با اهداف تناسب اندام پاییزی شما تداخل داشته باشد. وقتی در آستانه قرار گرفتن هستید ، ارسال ویدئوی Fit On Exercise مورد علاقه شما نعمت نجات دهنده شما خواهد بود.

همچنین ، با دانستن این که در حال گوش دادن به موسیقی عالی هستید ، انگیزه گرفتن از یک مربی مجرب باعث ایجاد انگیزه در تمرین بعدی شما می شود.

شماره 5 از زمان ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، ناهار خود را بشمارید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و سریع ورزش کنید. سریع بودن HIIT ورزش ، دویدن در محله یا شرکت در کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری شما را افزایش دهد.

# 6 هم ذهن و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر سریع هیجان انگیز است. همچنین ، در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج اولیه تعطیلات ، این فصل می تواند زمان مناسبی برای تغییر اختلافات به سمت داخل و پایین باشد.

اضافه آموزش ذهن آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در سالم ماندن ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در یک شبکه آشفته بیابید. بررسی دسته مناسب یوگا می توانید کلاس های مختلف یوگا را به صورت رایگان در خانه انجام دهید!

در فصل پاییز برخی کارهای معمول را برای تناسب اندام خود انجام دهید

هنگامی که تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و برگ درختان شروع به ریزش می کند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای تجدید نظر در عادات وجود دارد. زمان بهتری برای شروع تمرین و یافتن یک روال تناسب اندام در حال کاهش وجود ندارد تا در فصل سرما پرانرژی ، مناسب ، فعال و سالم باشید. اوه و مال تو PSL قطعاً پس از یک عرق خوب بسیار شیرین است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *