8 جمله درباره سلامت روان که به افراد مشهور الهام می بخشد


سلبریتی های بسیار معروف: لباس های پر زرق و برق ، روشهای مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های تنگ ، فیدهای خوب اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما مجموعه ای از ورزشکاران ، نوازندگان و نوازندگان و شخصیت های پردرآمد که هرگز با چیز کاملاً متفاوتی شناخته نشده اند: حمایت از سلامت روان. این مناظر به عادی سازی گفتگوها در مورد سلامت روان کمک می کند و توصیه های حکیمانه ای را در این راه ارائه می دهد.

به برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما ضربه بزنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا شروع درمان ، در ادامه 10 روش برای قدردانی از سلامت روان خود و به طور کلی خود خواهید آموخت.

درس شماره 1: روی “شما” تمرکز کنید – نه کسی که جهان می خواهد.

سیمون بیلز ، هنرمند سیمون بیلز پس از خروج از مسابقات نهایی تیم های المپیک توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ، ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم ، به جای اینکه فقط به آنجا برویم و آنچه را که جهان می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول و تصمیم بیلز بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا ورزشکاران در طول تاریخ چیزی جز سلامت روانی در پیش نداشتند ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ایده تمرکز بر روی خود را برعکس بیان کرد. فشارهایی که سالهاست جامعه دارد. او فکر می کند: “حتی از اوایل سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، از” تصور “یک باور غیرمنطقی که می تواند علائم جدی ایجاد کند ، صحبت کرد.” رایت توضیح می دهد: “سیمون دقیق تر از آن چیزی است که می دانست.” ما در جهان به درستی عمل می کنیم ، به غرایز ، تجربیات ، افکار و احساسات خود احترام نمی گذاریم. ما باید به درون نیز نگاه کنیم ، اگر نه بیشتر ، تا آنچه که به دنبال سرنخ به بیرون هستیم. “

سازگاری با افکار خود و معرفی بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی کمک کند که سلامت روانی شما را در اولویت قرار دهد.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زنان در جلسات درمانی

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه داستانهای اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید گوش دهد: درمان هرگز شرمنده نباشید.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست که شما چقدر سن دارید یا “افتخار” می کنید. “

رایت این ثانیه او فکر می کند: “به معنای واقعی کلمه همه چیز می تواند سودآور باشد.” او توضیح داد: “من یک درمانگر هستم و به درمان علاقه دارم. من بیشتر درباره خودم می آموزم ، به طور مداوم و مداوم از افسردگی و اضطراب خود مراقبت می کنم و می دانم افرادی دارم که در صورت نیاز با من تماس خواهند گرفت.”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای رفتن به درمان ، زمانی است که هیچ بحرانی رخ نمی دهد ، بنابراین شما واقعاً می توانید با درمانگر خود رابطه برقرار کنید. سپس ، هنگامی که / در صورت رویداد بزرگتر ، می دانید که آن اتاق را دارید. هر آنچه را که نیاز دارید پردازش کنید. “

درس شماره 3: شما اهل فکر خود نیستید.

کریستن بل بازیگر فیلم 2016 برای “افسردگی ناراحت کننده نیست” مجله TIMEبه “آنها روز بدی نداشتند و به آغوش نیاز داشتند. آنها حس کاملی به من دادند و احساس انزوا و تنهایی را بیان کردند. بسیار ناتوان کننده است و برد مدار ذهنی من را می بندد. احساس می کنم هیچ پولی وجود ندارد ، مثل این که هیچ پیشنهادی وجود ندارد ، مانند یک شکست. اکنون ، پس از کمک گرفتن ، می بینم که این فکر ، البته ، دیگر اشتباه نبود. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که حق با آنهاست نه بدون پول و اینکه آنها پیشنهاد دریافت کردند. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او فکر می کند: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، دو روز سخت نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناکی را ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این فکر ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم فکر کنیم که واقعی است و در چنین دنیایی شروع به بازی کنیم.”

یادگیری تشخیص اینکه افکاری که به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند می تواند به این افکار آسیب برساند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و صحبت درمانی که در حال رخ دادن است می تواند به تفکر منفی کمک کند. “این می تواند واقعاً مغز را خم کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای یک ذهن سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس چهارم: آن را به همه خود بدهید.

زنی که در مجله با یک فنجان قهوه در پنجره خود می نویسد ، می فهمد که چگونه می تواند به تعادل بین کار و زندگی برسد

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من در دو سال گذشته بسیار غم انگیز بوده ام.” “پس از کار صادقانه احساسی ، از غم به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کرده ام. من می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل غم ، می توانم شادی را احساس کنم. “

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم از نظر احساسی گزینشی باشیم. وی تصریح کرد: “اگر احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها دشوار است خاموش کنیم ، آنهایی را که خوش طعم هستند و مشتاق آنها هستیم مانند شادی ، شادی و شادی خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند قدردانی بیشتری را احساس کند زیرا ظرفیت احساس خود را … بارها افزایش می دهد. در احساس ناراحتی ، او احساس بیشتری دارد.”

راههای سازنده ای برای کمک به احساساتی که می توانید به آنها کمک کنید ، پیدا کنید ، خواه نوشتن ، نقاشی ، آموزش یا سایر رسانه های مثبت.

درس 5: از گفتن آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت برش در سال 2017 ، “توصیه ای که من به افرادی می کنم که مخفیانه می جنگند این است که شما نباید اینطور زندگی کنید.” لوواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روانی صحبت کرده است ، گفت: “لازم نیست در سکوت بجنگید. می توانید ساکت باشید. شما می توانید با یک وضعیت سلامت روانی به خوبی زندگی کنید ، مادامی که در معرض این بیماری باشید. هر کسی در مورد آن ، زیرا برای شما بسیار مهم است. تجربیات خود را با مردم به اشتراک بگذارید تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. “

رایت با بیان اینکه می تواند جهان را در سلامت روان شما تغییر دهد ، موافق است. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال دچار برخی از بیماری های روانی می شود ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال رنج برده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما مبارزات خود را با یکدیگر در میان می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم برای ما ظاهر شوند و به دیگر انسان های خارج از کشور نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: مشکلی نیست.

خوب ، شما قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا از مادر هیولا به تنهایی قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن” من این کار را نکردم. ” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نگرفتم ، به نمایشگاه نمی رفتم ، از آن حمایت نکردم زیرا این کسی نیست که هستم.” و به آرامی اما مطمئناً به یاد می آورم که من کیستم. و سپس به خانه می روید و به صفحه نگاه می کنید و می گویید: “درست است. من می توانم با شما بخوابم.” شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، بودن در فردی جذاب که به طور مداوم جذاب است راهی مطمئن برای از دست دادن خود در شخص دیگری (یا چیزی) است. او فکر می کند: “وقتی می گوییم درست است یا نه ، ما به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی از راستی ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از آتش سوزی کمک کند که افزایش می یابد.

درس هفتم: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی به جلما-جلما در سال 2019 ، سلنا گومز ، خواننده و بازیگر ، دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، این که سلامت روان و سلامت جسمانی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. متوجه شدم که اضطراب ، حملات پانیک و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند ، که می تواند چالش هایی را در فرد ایجاد کند. خود.. “

همچنین خوب نیست که سرعت خود را کم کنید ، و می گوید: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم و تصمیم بگیرم که پیشرفته ترین راه این است که کمی وقت بگذارم.”

شجاعت اتخاذ این موضع بزرگ را داشته باشید ، اما رایت زیادی به آن نیاز دارد. “جامعه ما است بنابراین متمرکز بر بهره وری است که این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد انجام دادنبه او توضیح می دهد که چگونه ارتباط شامل صحبت کردن و گوش دادن است – همانطور که انسانها هم از انجام و هم از موجودیت تشکیل شده اند. “به هر حال ، ما یک انسان هستیم. موجود، غیر بشر عمل کردنبه “

درس هشتم: با دوستان خود مشورت کنید.

مردان ویدئویی با زنان تماس می گیرند

در حال حاضر بدنام او نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم چرا خوب هستی؟”

او می نویسد: “با اختلاف نظر ما ، به عنوان فاصله فیزیکی ما ، ما در واقع بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم زیرا همه اینها به صورت جداگانه و جمعی در سال جاری تحمل شد.”

تمرین کنید که از حال دیگران چگونه بپرسید واقعا انجام این کار هم در زمان کنونی و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد سلامت روانی و احساسی ، چه در محل کار ، چه در دوستان و خانواده کمک می کند. حتی شخصی که قوی ترین فرد به نظر می رسد ، فکر می کرد که برای تکیه گاهی نیاز به شانه ای دارید.

رایت گفت: “انسانها حیوانات هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت تکامل نگرفته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر موارد ، علائم انزوا و تنهایی را نشان می دهد. هنگامی که با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، می مانیم و به حمایت از آنها ادامه می دهیم.”



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *