8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز است که به من کمک می کند تا به # اهدافم برسم حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون آن را تنظیم کرده ام. این عادت من است!

در واقع ، انتخاب یک انتخاب خوب برای بدن و ذهن شما برای ایجاد یک عادت سالم ، نیاز به حدس و گمان زیاد دارد. و اقامت با آن را بسیار ساده تر می کند. مانند ، تمام هدف معمول این است که اجازه دهید خلبان خودکار با شما تماس بگیرد. وقتی عادت می کنید که در طول روز آب کافی بنوشید یا از خواب بیدار شوید و تمرینات خود را به پایان برسانید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

از این رو ، برنامه ریزی روتین سالم خود بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی که می گوید ببرید واقعاً یک کمبود مشترک نیاز به کمی کار دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به من کمک می کند روال سالم خود را ایجاد کنم – امیدوارم به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا موضوع مربوط به یک برنامه روزانه است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نمی کنید. حتی اگر به نقطه ای برسید که یک عادت دارید ، اگر به نظر برسد که عادت دارید ، در نهایت بخار خود را از دست خواهید داد.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کاری کنید که از آن فکر می کنید سالم هستید! اگر نمی خواهید بدوید ، این کار را نکنید. درمان های دیگر بیماری های قلبی مانند ورزش رقص ، فیلم HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. این امر در مورد نوشیدنی های سالم مزه ناخوشایند نیز صادق است. پروتئین گیاهی LSF و رشد را اضافه کنید ، در واقع بدنبال نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری هستید.

به هر حال ، کل ایده یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و خوب نیست اگر کاری را که انجام می دهید احساس نکنید! یک قدم به عقب برگردید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قسمتهای آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، طول می کشد تا وارد یک روال عادی شوید! شما نمی توانید از نظر قانونی این کار را تسریع کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری ساده انجام دهید مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته را تمرین کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. ده دقیقه ورزش یک راه عالی است تا بتوانید عادت به ورزش منظم را برای خود آسان کنید! اگر می خواهید نظافت کنید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن به تمرینات صبحگاهی ما راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید ، به این معنی که آنها را به مراحل کودکی تقسیم کنید. به روال سالم ایده آل خود نگاه کنید و چند راه را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

پشتیبانی ارائه دهید

وقتی روتین را دوست دارید و آنها را به مراحل کودک تقسیم می کنید ، پیگیری آنها دشوار است. حواس پرتی آسان است و فراموش می کنید که چرا این عادت سالم را در وهله اول آغاز کرده اید.

من دو نکته دارم که به شما کمک می کند تمرکز خود را حفظ کرده و بازی را ادامه دهید: دوستان خود را وصل کرده و تلفن خود را وصل کنید.

اگر هر یک از دوستان شما سعی می کنند یک سیاست سالم ایجاد کنند ، یک شریک مسئول باشید. در اصل ، این نکته مهم است که دو بار در هفته با یکدیگر مشورت کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما سوال کرده است ، مطمئن شوید که به آنها افتخار می کنید! اگر هیچ یک از دوستان دختر شما برای سالم ماندن کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta ضربه بزنید!

من به DF توصیه می کنم برخی از برنامه هایی را که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) مانند برنامه LSF روی تلفن خود قرار دهید. به این ترتیب ، هربار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت # اهداف خود دارید.

هرگونه ضعف را خودتان برطرف کنید

اگر از یک روال سالم پیروی می کنید و هرگز به هم نخورید ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! اکثر ما چند روز لغزنده داریم. به این معنا که بنابراین معمولی ، پس به خود استراحت دهید !!

شاید شما عادت دارید غذا را آماده کنید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. زیاد مهم نیست! روز خود را با آرامش بگذرانید ، شاید برنامه ریزی کنید که دوشنبه زمانی را برای وعده هفتگی خود اختصاص دهید.

یا یک هفته مستقیم از روال سالم خود فاصله دارید. اتفاق می افتد! به خود حمله نکنید ، از تمام پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. یک شکست کوچک چیز بزرگی نیست – فقط به عادت خود برگردید و ادامه دهید. آنقدر قوی خواهید بود که بر چالش های خود غلبه کنید!

رفتارمتناسب

دوباره می گویم: افتادن در یک گودال با یک برنامه روزانه سالم زمان می برد! باهاش ​​بمون عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا عادت کنید یا عادت خود را ترک کنید ، اما در واقع به نظر من طولانی تر هم شد. چند ماه به خود فرصت دهید تا اوضاع به سرعت پیش برود.

یک عادت سالم می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. بله ، کمی کار می برد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *