8 وعده غذایی کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان

2290064 139 - ۸ میان وعده کم کالری برای روزهای تعطیل


من. یک غذای کم کالری برای تعطیلات

مطمئناً برای دستیابی به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، باید میان وعده های سالم و کم کالری را انتخاب کنید. هنگام انتخاب میان وعده باید اصل تنوع را در نظر گرفت ، به ویژه در فصل تعطیلات هنگام انتخاب گروه میان وعده از نظر حجم و تعادل باید مانند یک وعده غذایی باشد.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده کم کالری داشته باشید ، استفاده از پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده ها حاوی مقدار زیادی فیبر هستند که می تواند شما را تا مدت ها راضی نگه دارد. 6 مغز پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و می خواهید غذای سالم بخورید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می دهد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و به شما اجازه می دهد تا مدت طولانی گرسنه بمانید.

سیب پخته شده:

سیب یک غذای سالم است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها آشپزی است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این دسر راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. یک سوم اونس منجمد منجمد تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان گندم یا سیب بخورید. این میان وعده حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چای خوری مغز تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست بخورید. آجیل ها در کل وعده غذایی دارای 19 کالری و کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده هستند. به خصوص اگر مراقب میزان سدیم بدن خود باشید ، مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند.

پسته:

از چربی بالای پسته نترسید ، زیرا بیشتر این چربی ها اشباع نشده یا برای بدن مفید هستند. 20 پسته ، 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده بخورید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین و مواد معدنی ضروری است.

عصبانیت:

انگور آب زیادی دارد و یک وعده غذایی پر از انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *