Fathead – بهترین پیتزا کتو + فیلم

Fathead - بهترین پیتزا کتو + فیلم


مشاوره برای 4 سرویس است. لطفا در صورت نیاز تغییر دهید.

خدمات

اطلاعات تغذیه بر اساس 4 وعده در هر پیتزا است.

این دستور از زمان تهیه ویدیو به روز شده است ، بنابراین میزان کربوهیدرات ها با دستور رژیم صحیح متفاوت است.

اگرچه معمولاً پیتزا را با سالاد نمی خورید ، اما به غذا طراوت و ویتامین تازه می بخشد.

تجهیزات ویژه توصیه می شود

همزن دستی با قلاب خمیر و وردنه.

بهترین تاپینگ پیتزای کتو

ما در دستور اصلی از گوشت سوسیس استفاده کردیم ، اما با خیال راحت هر چیزی را که دوست دارید روی آن قرار دهید. به جای سوسیس می توانید از پپرونی ، سالامی یا بیکن پخته استفاده کنید. اگر در یخچال مرغ ، گوشت گاو یا گوشت گاو باقی مانده است ، آنها معمولاً مواد پیتزا تهیه می کنند.

اگر گوشت نمی خواهید یا می توانید کمی کربوهیدرات بیشتری بخورید ، ما فلفل ، زیتون ، کنگر فرنگی یا گوجه فرنگی تازه و سبزیجات را پیشنهاد می کنیم. می توانید پنیرهای مختلف را مانند پنیر فتا ، پنیر آبی یا بری به بالا اضافه کنید.

ذخیره سازی پیتزای چربی سر

یک پوسته اضافی درست کنید و به مدت 2-3 روز تا 2 ماه در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. پیتزا در مایکروویو به خوبی گرم می شود ، بنابراین اگر غذای اضافی دارید ، آن را بسیار غنی می کند ، بنابراین روز بعد آنها را در جعبه ناهار میل کنید.

دستورالعمل استفاده از پوسته پیتزا کتو!

خمیر بسیار متنوع است! از آن به عنوان پوسته پیتزا مانند این دستور غذا استفاده کنید یا آن را به فوکاچی سیر خانگی تبدیل کنید – کره سیر را ملایم کرده و یک یا دو دقیقه دیگر بپزید. یا در مورد سرو نان کتو به عنوان میان وعده یا پیش غذا در شام بعدی خود چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *