بهترین غذاها برای شما و سالم | تناسب اندام کندی


علیرغم آنچه شنیده اید ، فرم گرفتن به راحتی سوزاندن کالری نیست. میزان کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که رژیم غذایی شما بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کلی” می نامیم تأثیر بسزایی دارد. “

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه بهداشت شرکتی هستید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامتی و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید در رژیم غذایی خود رعایت کنید آورده شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که حفظ سلامت بدن به آنتی اکسیدان ها ، سرطان ، بیماری های قلبی و سایر ترکیبات پیشگیرانه نیاز دارد که به مرور زمان از بیماری های شایع محافظت می کند.

توت سرشار از آنتی اکسیدان است و باید در رژیم غذایی شما گنجانده شود.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد انجام هرگونه فعالیت ورزشی ، طولانی مدت یا کالری سوزی را دارید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم را برای آن دارید. این بدان معناست که کربوهیدرات مصرف می کنید اما نوع کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات است که ضمن حفظ توانایی شما برای ورزش در طول زمان ، حاوی فیبر نیز است که سلامت گوارش را به عنوان یک امتیاز افزایش می دهد!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی صحبت از یافتن منبع پروتئین می شود ، نمی توانید چیزی بهتر از ماهی قزل آلا پیدا کنید. عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد ، زیرا امگا 3 به حفظ سلامت قلب و افزایش سطح اسیدهای آمینه برای رشد ماهیچه ها کمک می کند.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاه خواری پیروی کنید و چه سعی کنید منابع پروتئینی خود را مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل جایگزین های زیادی برای غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است و می تواند به تنهایی در همبرگر ، پرکننده و کنار آن استفاده شود. نخود فرنگی را می توان برای حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه زمانی تصور می شد که غذاهای چرب باید اجتناب شوند ، اما از آن زمان متوجه شده ایم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده برای رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو از این نظر منحصر به فرد است که حدود 77 درصد چربی دارد – که مسئول خامه بودن میوه است.

6. برگهای سبز

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد خوار نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ سبز یا آب میوه استفاده کنید تا ویتامین روزانه خود را افزایش دهید!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی فقط مربوط به ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا این باعث می شود در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود ببخشید ، متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که بتوانیم معتبرترین برنامه تناسب اندام شرکتی را در South Jersey به ما ارائه دهیم ، اما قطعاً مهم است که بدانید برای سلامتی کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به به



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *