وقتی در تنگنا گیر کرده اید چگونه می توانید بهتر از خود مراقبت کنید؟

وقتی در تنگنا گیر کرده اید چگونه می توانید بهتر از خود مراقبت کنید؟


هنگامی که سلامت عاطفی ما خراب می شود ، احساسات بیش از حد می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرمنتظره ، ضعیف و ترسناک باشند. گاهی اوقات قلب شما شروع به تپش سریع می کند ، قفسه سینه شما می تپد یا احساس عصبانیت یا ناامیدی می کنید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، از میزان مشارکت شما شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر از استرس بالا رنج می برند و بیش از 80 درصد از آنها علائم استرس مزمن را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید در صورت استرس چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در آینده توصیه های فعال در مورد نحوه مراقبت از خود بدون توجه به آنچه تجربه می کنید پیدا خواهید کرد.

نکات عملی سریع که می تواند سلامت روانی را برای هر چیزی که احساس می کنید بهبود بخشد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما انگیزه دهنده داریم ، همه ما فرصت های فوق العاده ای را تجربه کرده ایم که ما را به مرز می رساند (اگر سرتان را تکان می دهید لطفا اسرار خود را به ما بگویید). اگرچه می توان از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان استفاده کرد (فکر کنید: الف یک غذای مقوی، شروع تمرین مدیتیشن یا خواب کافی) ، شرایط استرس زا اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل است که ما استراتژی ها و توصیه های عملی را که باید در هر زمان که به کمک نیاز دارید پیاده سازی کنید ، به شما می دهیم!

بنابراین دفعه بعد که احساس بی حسی ، تنهایی ، استرس یا چیزی کمتر از خود متعادل خود را داشتید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند سیستم عصبی شما را تنظیم کرده و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورند.

وقتی ناراحت هستید چه کار کنید؟

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به نفس خود بازگردید. چشمان خود را ببندید و به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی نفس بکشید ، مکث کنید و به همان میزان از طریق دهان بازدم کنید. تکرار!

با اسانس اسطوخودوس عمیق نفس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست بگیرید. وقتی احساس استرس یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق بکشید و ذهن خود را دوباره روی زمین بگذارید.

بدون وقفه به پیاده روی بروید

تلفن خود را در خانه نگه دارید و بدون حواس پرتی در اطراف قدم بزنید. حرکت دادن بدن می تواند با تغییر ذهن از حالت تعارض به آرامش و هضم ، افکار اضطرابی را تسکین دهد.

مدیتیشن کنید

هنگامی که ذهن شما در مورد چگونگی کاهش استرس آشفته است ، با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این کار را پنج دقیقه امتحان کنید حالا مدیتیشن آرام داشته باشید توسط آماندا گیلبرت برای امداد فوری!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار کنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید اگر ناراحت هستید و در الگوی تفکر منفی گیر کرده اید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید ذهنیت خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید ، یا ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید و یک عنصر را در برنامه روزانه صبح خود قرار دهید. تغییرات کوچک در طول زمان بر تغییرات بزرگ می افزاید!

طرز فکر مثبت را برای طرز فکر مثبت کنار بگذارید

تغییر دیدگاه می تواند فواید فوری برای سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی خود را می پذیرید ، به چیزی فکر کنید که باید از آن سپاسگزار باشید و ببینید چگونه نگرش ذهنی شما تغییر می کند.

مربوط: هک متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی 3

دیگر از فکر کردن و شک کردن بیش از حد خود دست بردارید

به راحتی می توانید هر موقعیتی “چه باید بکنید” را در ذهن خود به عقب برگردانید و به بدترین ها فکر کنید. با این حال ، اگر در فکر این هستید که چگونه اضطراب را کاهش دهید ، وقت آن رسیده است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای این که به بدترین نتیجه فکر کنید ، بهترین را در نظر بگیرید. میخوای چی بشه؟ سپس ، فرض کنید که وضعیت مثبت محقق می شود. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که ذهن خود را تغییر دهید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از آن الگوهای فکری منفی “فرار” کنید.

لیستی از اهداف تهیه کنید

کوتاه مدت و بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد یک برنامه می تواند به شما در ایجاد انگیزه و ایجاد انگیزه برای اقدام کمک کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

هنگامی که در مشکل هستید ، سرگرمی جدیدی را پیدا کنید تا علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: یک کلاس یوگا ، یک کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ بنوشید

اغلب کم آب می شود (حتی در داخل اندکی) ممکن است باعث احساساتی مانند خستگی و بی حالی شود. فراتر از انرژی شما ، این می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان آب بنوشید و یک بطری را در طول روز همراه داشته باشید. وقتی احساس خستگی می کنید ، آن را کنار بگذارید!

یک دسر غنی از انرژی بخورید

یک دسر غنی از انرژی غنی از مواد مغذی برای رفع استرس ، به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک می کند. سعی کنید غذاهای غنی بخورید مواد مغذی که باعث افزایش انرژی می شوند مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

حمام سرد بگیرید

علاوه بر تسکین دردهای عضلانی و افزایش ریکاوری ، پژوهش دوش گرفتن با آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. این حالت همیشه هنگام ایستادن در سرمای شدید صادق نیست خیلی زیاد خوشایند ، ما نمی توانیم انکار کنیم که در آن زمان چگونه احساس طراوت می کنیم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه ورزشهای سبک انجام دهید و چه پیاده روی ، ورزشهای کمتر شدید می تواند انرژی شما را افزایش داده ، استرس را از بین ببرد و حتی شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چکار کنید؟

احساسات خود را مجله کنید

آنها به جای تلاش برای بازیابی ، در غم خود غرق می شوند و بنابراین ، شکست بیشتری را تجربه می کنند. ما دوست داریم از این به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم – به سادگی آنچه را که در ذهن شما است بنویسید و این احساسات را از بین ببرید!

به آن نگاه کنید

شاید یک گریه خوب کاتارتیک این باشد که هنگام ناراحتی یا ناراحتی چه باید کرد. در واقع ، الف مطالعه هاروارد گریه باعث آزاد شدن مواد شیمیایی خوبی مانند اکسی توسین و مواد مخدر درون زا می شود که اندورفین های خوبی هستند. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

آیا نظافت و سلامت روانی را می دانستید؟ متصل؟ در حالی که به عنوان یک روش م toثر برای پاکسازی سر عمل می کند ، یک فضای تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند.

یک مجله شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین روزها هم می توان از آن قدردانی کرد. یک لیست تشکر کنید و به آن اضافه کنید. وقتی احساس افسردگی ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای خوب زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی ناامید یا عصبانی می شوید چه باید بکنید؟

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

در مورد آن نفس های عمیق آهسته ای که قبلاً ذکر کردیم ، چطور؟ برگرد به آنهایی که اینجا هستند. وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز احساس بیقراری می کنید؟ نفس بکشید و بیرون دهید تا تنش شروع به فروکش کند. با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به حالت قبل باز خواهید گشت.

یک تمرین HIIT انجام دهید

تمام آن انرژی سوزاننده را به ضربان قلب بیاورید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را با هورمون های خوبی که پس از تمرین عرق کرده به سیستم شما سرازیر می شوند ، مبادله می کنید.

فعالیت ذهن آگاهی مورد علاقه خود یا تکنیک رفع استرس را تمرین کنید

شاید نفس عمیقی بود جریان یوگا، یا تسلی حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس آرامش ، آرامش و با هم بودن بدهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چکار کنید؟

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست حمایت کنید! بسیاری از مردم آماده و مایل به کمک هستند.

اقدامات تصادفی مهربانی

خوشحال کردن شخص دیگری شما را شادتر (و کمتر تنها) می کند. این برنامه رایگان ، ساده و برای روح مفید است.

رسانه های اجتماعی را غیرفعال کنید

شاید شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نباشند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، شاید بتواند احساس تنهایی بیشتری در شما ایجاد کند. رسانه های اجتماعی را سم زدایی کنید و در زمان حال زندگی کنید! با یک دوست صحبت کنید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا در یک کافه بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

دوستان خزدار را در آغوش بگیرید

شاید شما در حال پرورش سگ هستید ، داوطلبانه در پناهگاه حیوانات محلی زندگی می کنید یا با حیوان خزدار دوست خود وقت می گذرانید! علاوه بر این که ما را با عشق بی قید و شرط درگیر کرده است ، حیوانات خانگی نیز وجود داشته اند نشان داده شده برای بالا بردن روحیه ، کاهش استرس و کاهش تنهایی مان.

در یک کلاس ورزشی جدید شرکت کنید

اگر می توانید ، تعریق در کلاس ورزش یا سابقه آمادگی تیمی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و همفکر شما باشد!

به انجمن Fit On ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با مشاوره و مشاوره متخصصان ، تمرینات مربیگری برتر و موارد دیگر احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای مناسب برای Pro به دستور العمل های مورد تأیید متخصصان تغذیه دسترسی پیدا کنید و دستورالعمل ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و شما را با دیگر اعضای FitOn آشنا کنید

نکاتی برای بهبود سلامت روان در این لحظه

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما غلبه کند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی کمک نیاز دارید به توصیه های فعال ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این استراتژی های مقابله ای موفق نمی تواند جایگزین نیاز به درمان یا مشاوره پزشکی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. این نکات به عنوان مکانیزم های مقابله م effectiveثر عمل می کنند و هرکسی متفاوت است. در نهایت سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی های بهداشتی بیشتر ، ورزش ، مدیتیشن پایه و سایر موارد برای هر سطح تناسب اندام ، برنامه FitOne را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *