بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک



کد: 140302187910725786




،
():
استفاده مداوم از کرم دور چشمی که پر از ترکیبات قوی ضد پیری است، می تواند به کاهش اثرات گذر زمان روی پوست کمک کند و حتی ظاهر چین و چروک، پوست کرپ، پف چشم، تغییر رنگ یا هر چیز دیگری را که می بینید که دوست ندارید را کاهش دهد.



بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک




بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک



بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک




بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک



بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک




بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای رفع سیاهی و چروک

اما با وجود بسیاری از کرم‌های ضد پیری دور چشم در بازار، مهم است که کرم‌هایی را انتخاب کنید که واقعاً می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. ما در ادامه مقاله به نکات عمومی که در انتخاب شما بسیار تاثیر گذارند اشاره کرده‌ایم.

انتخاب بهترین کرم ضد پیری دور چشم از نظر نوع پوست

پوست به سه دسته اساسی تقسیم شده است که باید براین اساس بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید.

  • پوست چرب : توصیه می‌کنیم از کرم رقیق‌تر و سبکی استفاده کنید که در تمام طول سال بدون چربی باشد.
  • پوست مختلط : از کرم دور چشمی که روی بسته بندی آن قید شده باشد برای هر نوع پوستی مناسب است، استفاده کنید.
  • پوست خشک : کرمی تهیه کنید که ماده اصلی آن از اسید هیالورونیک تولید شده باشد تا واقعاً پوست را مرطوب نگه دارد و آن را آبرسانی کند.

انتخاب بهترین کرم ضد پیری دور چشم از نظر سن

شاید به نظر نرسد اهمیت استفاده از کرم دور چشم در بازه سنی 20 تا 40 سالگی بسیار مهم تر از بالای 40 سال است، زیرا شما از به وجود امدن سیاهی، چین و چروک زیر چشم در این سنین می توانید پیشگیری کنید.

بهترین کرم ضد پیری دور چشم بالای 40 سال

انتخاب بهترین کرم رفع سیاهی و چروک دور چشم بالای 40 سال بستگی به نیازها و مشکلات خاص پوست شما دارد. در این سن، ممکن است مسائلی مانند خطوط و چین‌های ناشی از روند پیری تیرگی پوست به وجود آید. در ادامه چند نکته برای انتخاب بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال آورده شده است:

  • آنتی‌اکسیدان‌ها : کرم دور چشم باید حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها مانند ویتامین C و E باشد که از آسیب‌های اکسیداتیو پوست محافظت کرده و علائم پیری را کاهش دهند.
  • تغذیه کننده پوست : محصولاتی با ترکیبات تغذیه کننده پوست مانند رتینول و پپتیدها به تجدید سلول پوستی، بهبود و مرطوب‌ سازی پوست کمک می‌کند.
  • مرطوب‌کننده : مرطوب‌کننده‌های قوی برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست هستند که این نکته بازهم به انتخاب شما بستگی دارد.
  • حفاظت از UV: انتخاب محصولاتی با فاکتور حفاظتی در برابر اشعه UV برای جلوگیری از آسیب ناشی از نور خورشید هستند.

بهترین کرم ضد پیری دور چشم مناسب 2۰ تا ۴۰ سال

در دوره 20 تا 40 سالگی، انتخاب کرم دور چشم مناسب باید به نیازهای خاص پوست و علائم مشخصی که ممکن است ظاهر شود، توجه شود. در این بازه سنی، ترشح کلاژن کمی کاهش می‌یابد و اولین علائم پیری نظیر خطوط ریز و تیرگی‌های خفیف ممکن است ظاهر شود. بهتر است از کرم‌های دور چشم سبک و مرطوب کننده‌ که حاوی ویتامین E، ویتامین C، و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، استفاده کنید تا روند پیری پوست را کاهش داده و از تضعیف بافت دور چشم در سنین بالاتر جلوگیری کنید.

چگونه بهترین کرم ضد پیری دور چشم را انتخاب کنیم؟

این که کدام محصول بهترین کرم رفع سیاهی و چروک دور چشم برای شماست، درجه اول به نوع پوستتان و سن شما بستگی دارد، نمی‌توان گفت یک کرم با فرمولاسیون خاص و یا برند خاص بهترین کرم دور چشم موجود در دنیاست. ابتدا با کمک متخصص پوست دلیل سیاهی یا چروک دور چشم را مشخص کنید. سپس متوجه خواهید شد که کدام ترکیبات رایج موجود در کرم‌های دور چشم برای شما بهترند؛ در انتها با توجه به در نظرگرفتن بودجه و هزینه‌ای که می خواهید خرج کنید، به سراغ محصولات استاندارد و محبوب بازار یا پزشکتان بروید که محصولی حاوی ترکیبات مورد نظر شما هستند به شما ارائه شود.

مواد تشکیل دهنده یک کرم ضد پیری دور چشم چقدر مهم است؟

کرم‌های ضد پیری بسته به مواد فعالشان به روش‌های مختلفی عمل می‌کنند. به طور مثال همه اجزای یک کرم ضد چروک به معنای از بین بردن خطوط زیر چشم نیست. برخی از آنها برای کمک به روشن کردن پوست کدر زیرچشم، انقباض رگ‌های خونی برای کاهش حلقه های سیاه یا بازگرداندن چاقی زیرچشم به منظور کمتر دیده شدن خطوط فرموله شده‌اند. بنابراین واقعاً مواد تشکیل دهنده مهم است، و نه لزوماً نام تجاری و نه زبان بازاریابی که باید روی آن تمرکز کنید.

در کرم ضد پیری دورچشم باید به دنبال چه موادی باشید؟

اجزای کلیدی که باید در کرم رفع سیاهی و چروک چشم به دنبال آن باشید بستگی به هدف شما دارد. چیزهای زیادی وجود دارد، اما متخصصان پوست موارد مورد علاقه خود را دارند. برای روشن کردن بحث به موارد لازم برای رفع سیاهی دور چشم اشاره می‌کنیم.

اسید هیالورونیک: این ماده می‌تواند مانند یک جذب‌کننده رطوبت عمل کند، مولکول‌های آب را در سطح پوست نگه دارد و از این طریق پوست را هیدراته و شفاف نماید و همچنین خاصیت آبرسانی پوست، ترمیم زخم و از همه مهمتر اثر ضد پیری دارد.

اسید اسکوربیک (ویتامین C): این آنتی اکسیدانها با آسیب‌های ناشی از گرد وغبار و آلودگی‌های محیطی مبارزه می‌کنند و از همه مهمتر حاوی ضدآفتاب هستند و تیرگی زیر چشم را بهبود می‌بخشند.

  • نیاسینامید: این ماده باعث روشن شدن و کاهش لکه های تیره پوست می‌شود.
  • پپتیدها: اینها برای بهبود استحکام و قابلیت ارتجاعی بهترین هستند.
  • رتینول: این به افزایش تولید کلاژن، بهبود بافت و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می‌کند.

چگونه باید از کرم ضد پیری دور چشم استفاده کرد؟

کرم‌های دور چشم بهتر است روی پوست تمیز و قبل از مرطوب‌کننده استفاده شوند تا مواد فعال جذب شوند. استفاده از انگشت، برای زدن کرم دور چشم خوب است. فقط به یاد داشته باشید بهتر است کرم را با انگشتانتان به آرامی از گوشه داخلی به بیرونی چشم ماساژ دهید، باید اشاره کنیم که این ماساژ باعث لیفت و کشیدگی پوست زیر چشم به سمت بالا هم می‌شود.

برای گنجاندن کرم دور چشم در روتین مراقبت از پوست خود، معمولا متخصصین پوست این ترتیب را توصیه می‌کنند : در ابتدا از تونر، سپس از کرم مرطوب کننده و در اخر کرم دور چشم استفاده شود.

چه زمانی باید از کرم ضد پیری دور چشم استفاده کرد؟

کرم‌های زیر چشم به طور ایده آل باید روزانه استفاده شوند. بسته به نوع کرم و اثری که می خواهد بگذارد، معمولا استفاده از کرم قبل از خواب و بازسازی دور چشم در شب، تا حد خیلی زیادی پوست اطراف چشم ما را بهبود می‌بخشد. شاید ترجیح دهید آنها را در صبح یا شب استفاده کنید که دوبار در روز بسیار معمول تر است، فقط ممکن است در استفاده از کرم دورچشم با ترکیب آرایش چشم احساس سنگینی برای چشم به عمل بیاورد.

به عوامل دیگری نیز باید توجه داشت، از جمله نوع پوست و تغییرات فصول سال. مثلا کسانی که پوست خشکی دارند حتما باید کرم دور چشم خود را صبح و شب استفاده کنند.

یا کرم‌های دور چشم مبتنی بر رتینول در شب بهترین عملکرد را دارند، زیرا در روزهای آفتابی نور خورشید می تواند رتینول را بی ثبات کرده و آن را بی اثر کند.

حالا نوبت شماست

بهترین کرم دورچشم برای رفع تیرگی و چین وچروک ازنظرشما چیست به ما معرفی کنید.

### پایان خبر رسمی



Source link