بهترین گچبری در تهران | گچبری مهدوی



کد: 140206227482923299




،
():
هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است. همانطور که از نام این هنر پیدا است، مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ است.




بهترین گچبری در تهران | گچبری مهدوی

بهترین گچبری در تهران | گچبری مهدوی


هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است. همانطور که از نام این هنر پیدا است، مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ می باشد.

با گچبری مهدوی آشنا شوید!

هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است. همانطور که از نام این هنر پیدا است، مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ می باشد. در ایران نیز گچبری در دوره‌های مختلف تاریخی همراه با تفاوت‌هایی بوده است. گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل‌پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد آسان، فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.

گروه گچبری مهدوی با ۲۰ سال سابقه در کار گچ کاری و گچبری در شهر تهران، با داشتن کادری مجرب از بهترین گچ کاران و گچبران با تجربه، آماده ارائه خدمات رابیتس بندی، شکل بندی و طراحی بهترین سبک‌های گچبری، سبک کلاسیک، نیو کلاسیک، مدرن و… در خدمت شما دوستان و مشتریان عزیز می‌باشد.

گچبری مهدوی به نشانی www.gachbori-mahdavi.ir

چند نوع گچ بری وجود دارد؟

هنر گچ بری را می‌توان در ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار داد و در همین راستا این هنر دارای تنوع بالایی است. در ادامه به مهم‌ترین انواع گچ بری خواهیم پرداخت.

هنر گچبری سفالی: در این نوع گچ بری، برش و حکاکی با استفاده از مداد روی قطعه‌های گچی و سفالی انجام می‌شود.

هنر گچ بری تزئینی: در این نوع هنر، تلاش می‌شود با حکاکی و برش روی سطوح گچی، طرح‌های تزئینی را برای تزیین دیوارها، سقف‌ها ایجاد کنیم.

هنر گچبری سنگی: در این نوع هنر، برش و حکاکی بر روی سنگ‌های گچی با استفاده از ابزارهای خاصی نظیر مثقاب، چکش و حتی لیزر انجام می‌شود.

هنر گچ بری سه بعدی: این نوع هنر، برش و حکاکی روی سطوح گچی را به گونه‌ای انجام می‌دهد که می ‌توان احساس کرد قطعات گچی در فضای سه‌بعدی قرار دارند.

خدمات گچبری تهران

صاحبان کار گچبری تهران ارائه دهنده خدمات مختلفی در زمینه طراحی، نصب و تعمیرات گچ بری هستند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

• تفکیک و خطوط کشی

خدمات تفکیک و خطوط کشی از جمله خدمات برای استفاده در گچ بری هستند که به شیوه دستی با استفاده از ابزارهای برش و حکاکی انجام می‌شود و شامل رسم و آرایش تمام نقاط ضروری برای کار زیبا و دلنشین به شمار می‌رود.

• ترمیم گچ بری

اگر گچبری دیوار، سقف و یا ستون دچار آسیب شود می‌توان به صاحب این کار مراجعه کرده و تغییرات یا ترمیم جزئی گچ بری را انجام داد. به طورکلی پس از بررسی و برآورد مواد و تجهیزات لازم، صاحبان این کار به صورت دستی و با استفاده از ابزار مخصوص، خدمات مختلف گچبری را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

• طراحی گچ بری

این خدمات شامل مشاوره در زمینه طرح و نقشه گچ بری برای دیوارها، سقف‌ها و ستون‌های ساختمان و ارائه طرح‌های خاص برای مشتریان است.

• نصب گچبری

برای نصب گچبری، ابتدا صفحات گچی را در برابر دیوارها، سقف‌ها و ستون‌های ساختمان قرار می‌دهند. پس از قرار دادن صفحات گچی در محل، آن‌ها را به دیوارها، سقف‌ها و ستون‌ها چسبانده و تمامی درزهای بین صفحات را با ماده یا سیم جهت تقویت بیشتر تنظیم و پوشش می‌دهند.

### پایان خبر رسمی