تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!



کد: 140208237684923878




،
():
پرفکت مانی یک از بهترین و پرطرفدارترین سیستم‌های پرداخت بین المللی برای ایرانیان است. بسیاری از ایرانی‌ها برای پرداخت‌های ارزی، حواله به خارج یا داخل کشور، شارژ حساب بروکرها، دریافت درآمد دلاری و کاربردهای دیگر از این سیستم استفاده می‌کنند.



تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!




تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!



تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!




تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!



تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!




تبدیل پرفکت مانی به ریال، ساده‌ترین روش!

بنابراین اهمیت زیادی دارد که با روش تبدیل پرفکت مانی به ریال و نقد کردن پرفکت مانی آشنا باشند. ما در این مقاله سعی داریم ساده‌ترین روش تبدیل پرفکت مانی به ریال را همراه با راهنمای کامل در اختیار شما قرار دهیم.

پرفکت مانی چیست؟ آشنایی با بهترین سیستم پرداخت بین المللی برای ایرانی‌ها

پیش از آن که با روش تبدیل پرفکت مانی به ریال و نقد کردن آن آشنا شویم، می‌خواهیم ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد این سیستم پرکاربرد ارائه کنیم. پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت آنلاین و واحد پولی دیجیتال است که در سال 2007 توسط یک گروه تجاری روسی تأسیس شد. پرفکت مانی به کاربران این امکان را می‌دهد تا پول را به صورت آنلاین ارسال و دریافت کنند، حساب‌های تجاری ایجاد کنند و از خدمات مالی مختلف مانند معاملات ارزی، برداشت وجه از کارت‌های اعتباری و بدهی و پرداخت‌های آنلاین استفاده کنند. مهم‌ترین مزیت پرفکت مانی برای ایرانی‌ها دور زدن تحریم‌های ظالمانه و امکان تبادلات مالی بدون محدودیت است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر همچون اکس اونیکس دلار پرفکت مانی را تهیه کنید.

واحدهای پولی پرفکت مانی، دلار پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

در ادامه راهنمای تبدیل پرفکت مانی به ریال باید با دو واحد پولی پرفکت مانی آشنا شوید. دلار پرفکت مانی که در اکثر موارد با همان نام پرفکت مانی شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است. هر واحد دلار پرفکت مانی ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد. بنابراین زمانی که شما در حال نقل و انتقال پرفکت مانی هستید در واقع معادل دلاری آن را تبادل می‌کنید.

در کنار دلار پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی نیز وجود دارد. ووچر پرفکت مانی شباهت زیادی به کارت‌های هدیه دارد. هر ووچر در زمان ساخته شدن ارزش معینی دارد. برای مثال شما می‌توانید ووچر های یک دلاری، ده دلاری یا صد دلاری بسازید. این ووچر ها برخلاف کارت‌های هدیه، فیزیکی نیستند بلکه یک کد 16 رقمی منحصر به فرد هستند. هر کسی که این کد 16 رقمی را به همراه کد فعال سازی 10 رقمی آن در اختیار داشته باشد می‌تواند ووچر خود را نقد کند و معادل ارزش آن دلار یا پرفکت مانی دریافت کند.

شما می‌توانید دلار پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را در صرافی اکس اونیکس به صورت مستقیم به ریال تبدیل کنید. قبل از انجام این کار می‌توانید با استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال به تومان معادل ریالی پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را محاسبه کنید.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال در صرافی اکس اونیکس

برای تبدیل پرفکت مانی به ریال کافی است تا ابتدا در صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام باید وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه «فروش ارز» را از منوی سمت راست انتخاب کنید. در ادامه در صفحه جدیدی که نمایش داده می‌شود کافی است تا از بین ارزهای مختلف گزینه پرفکت مانی را انتخاب کنید و میزان پرفکت مانی که قصد تبدیل آن به ریال را دارید مشخص کنید. در باکس بالای صفحه معادل تومانی مقدار وارد شده را مشاهده خواهید کرد. حال با انتخاب گزینه ثبت و پرداخت درخواست فروش پرفکت مانی شما ثبت و کیف پول شما با ریال شارژ خواهد شد.

نحوه تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال در صرافی اکس اونیکس

شما می‌توانید علاوه بر دلار پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی را نیز درصرافی اکس اونیکس به ریال تبدیل کنید. برای انجام این کار باید روی گزینه «فروش ارز» از منوی سمت راست در پنل کاربری خود کلیک کنید. سپس در صفحه جدید از بین ارزهای موجود در سایت گزینه ووچر پرفکت مانی را انتخاب و کد ووچر به همراه کد فعال سازی آن را وارد کنید. بعد از اتمام این مراحل کافی است تا روی دکمه ثبت و پرداخت کلیک کرده تا معادل ریالی ووچر پرفکت مانی به کیف پول شما واریز شود.

تبدیل پرفکت مانی به سایر ارزهای دیجیتال

با استفاده از خدمات صرافی پرفکت مانی اکس اونیکس علاوه بر امکان تبدیل پرفکت مانی به ریال، می‌توانید بعد از پایان مراحل بالا با استفاده از موجودی کیف پول خود به راحتی قیمت تتر و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار همچون بیت کوین و اتریوم را در سایت مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن‌ها کنید. بنابراین امکان تبدیل پرفکت مانی در دو مرحله به ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد.

اکس اونیکس، بهترین صرافی پرفکت مانی در ایران

در این مقاله علاوه بر آشنایی با نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال با روش تبدیل ووچر پرفکت مانی به تومان نیز آشنا شدیم. اگر در معاملات خود از پرفکت مانی استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا وارد صرافی اکس اونیکس شوید و به جمع هزاران معامله گر پرفکت مانی در این صرافی بپیوندید. موجودی بالا و امکان خرید بدون واسطه با کمترین کارمزد به همراه سرعت بالای تراکنش‌ها اکس اونیکس را به بهترین صرافی پرفکت مانی در ایران تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی