بررسی مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک 206



کد: 140212247861223452




،

تهران

, ():
مهمترین و رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 چیست؟ در این مقاله قرار است به ایرادات و مشکلات رایجی که برای گیربکس های اتومات 206 رخ میدهد بپردازیم. با داشتن آگاهی بیشتر نسبت به گیربکس این خودروی پرطرفدار به راحتی میتوانید هنگام خرید این خودرو تصمیم بگیرید.




بررسی مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک 206

بررسی مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک 206


مهمترین و رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 چیست؟ در این مقاله قرار است به نقد و بررسی ایرادات و مشکلات رایجی که برای گیربکس های اتومات 206 رخ میدهد بپردازیم.

خودرو 206 به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران شناخته می شود که مورد استفاده بسیاری از مردم کشورمان قرار می گیرد. باید بدانید که گیربکس یکی از مهم ترین اجزای خودرو به حساب می آید که در صورت خرابی به سایر بخش های خودرو صدمه میزند.

در زمان تولید خودروی 206 گیربکس های مختلفی برای آن استفاده شده که رایج ترین آن ها AL4 بود. در برخی از نسخه های گیربکس 206 از نوع اتوماتیک استفاده شده است. با این حال، خریدارانی که قصد خرید 206 اتوماتیک را دارند، باید اطلاعات مربوط به مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 را کسب کنند.

در سال های اخیر مراکز و مجموعه های تعمیرات زیادی مانند تک گیربکس ایجاد شده است که مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 را توضیح می دهد. در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج گیربکس 206 را به علاقه مندان ارائه کنیم، علاوه بر این می توانید با کسب اطلاعات لازم در مورد خطاهای گیربکس اتوماتیک 206، سطح کیفی خرید خود را بالا ببرید.

مشکلات گیربکس اتوماتیک 206

برخی از مهم ترین و متداول ترین مشکلاتی که در گیربکس های اتوماتیک 206 دیده می شود شامل موارد زیر است.

   1- تعویض گیربکس از دنده یک به دوم در 206

یکی از ایرادات گیربکس 206 اتوماتیک قطعا ضربه زدن یا به اصطلاح کوبیدن این نوع گیربکس است. این مشکل زمانی رخ می دهد که خودروی شما با توجه به شرایط سرعت از یک به دو دنده تغییر دهد. در این صورت خودروی شما ضربه سختی خواهد خورد. توجه داشته باشید که در صورت وجود چنین مشکلی، چراغ هشدار خودروی شما به هیچ وجه روشن نمی شود.

 بسیاری بر این باورند که این گیربکس اینگونه عمل می کند و در صورت بروز مشکل، چراغ هشدار روشن می شود. با این حال باید بدانید که مراکز خدمات معتبری مانند تک گیربکس این مشکل را حل می کنند. توجه داشته باشید که این مشکل یکی از عیوب رایج و فابریک این گیربکس است. تعمیرکاران معمولاً می توانند با استفاده از روش های خود آن را تعمیر کنند.

2- گرم شدن بیش از حد به دلیل مشکلات گیربکس اتوماتیک 206

یکی از مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 گرم شدن بیش از حد گیربکس است. در واقع با فشار بیش از حد به خودرو، گیربکس گرم می شود و تعویض دنده ها بسیار دشوارتر می شود. در مورد خودروهای 206 فرانسوی، رادیاتورها که بسیار کوچک هستند، این مشکل احساس می شوند. 

این رادیاتورها در کنار گیربکس قرار دارند و وظیفه خنک سازی گیربکس خودرو را بر عهده دارند، باید بدانید که عملکرد این رادیاتور اصلا مناسب نیست. با این حال، مدل های 2015 و بعد از آن از گیربکس های با کیفیت بهتری بهره می برند که بیش از حد گرم نمی شوند.

3- هزینه بالای تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

یکی از مشکلات گیربکس های اتوماتیک پژو 206 هزینه بسیار بالای تعمیرات آن است. تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو به دلیل پیچیدگی و سختی بالا نسبت به گیربکس های دستی بسیار سخت است و در صورت خرابی باید با تعمیرکاران حرفه ای و تخصصی تماس بگیرید، که این امر باعث افزایش هزینه های شما نیز می شود.

4- از بین رفتن اتصالات به دلیل نقص در گیربکس اتوماتیک 206

با اکثر مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 آشنا شدید. البته باید بدانید که در برخی مواقع شاهد نشتی بیش از حد روغن گیربکس در این نوع جعبه دنده هستیم که بیشتر در نسخه های قدیمی خودرو 206 دیده می شود. همه اتصالات برای یک گیربکس اتوماتیک، می تواند پس از مدتی پوسیده شود. این پوسیدگی می تواند ناشی از شرایط آب و هوایی و … باشد، اما به مرور زمان گیربکس شما فرسوده می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از چنین اتفاقی به سرویس های دوره ای گیربکس توجه کنید. همچنین بررسی خودرو در تعمیرگاه های تخصصی مانند تک گیربکس در فواصل زمانی معین از خطای گیربکس 206 جلوگیری می کند.

مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 خود را به تعمیرگاه گیربکس تک بسپارید!

همانطور که متوجه شدید، مشکلات گیربکس اتوماتیک 206 شامل موارد مختلفی است. با این حال پیشنهاد ما این است که به شرایط سرویس و تعمیر گیربکس 206 توجه جدی داشته باشید تا از حوادث تلخ در این قسمت جلوگیری شود. در این صورت می توانید از رایج ترین مشکلات گیربکس 206 جلوگیری کنید پیشنهاد ما برای تعمیرات اساسی و عمده گیربکس تعمیرگاه تک گیربکس است.

 آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که پس از مراجعه به یک کارگاه، متوجه شوید که گیربکس دوباره از کار افتاده است؟ تعمیرگاه تک گیربکس به شما این تضمین را می دهد که در یک بار مراجعه، ایرادات و عیوب گیربکس شما را شناسایی و رفع می کند. شما می توانید به این مجموعه اعتماد کنید و در بهترین شرایط ممکن از خدمات آن ها استفاده کنید.

منبع:  smtnews.ir

### پایان خبر رسمی



Source link