روی قرص فیتو میتوان به عنوان یک مکمل فوق العاده حساب کرد!




،
():
قرص PHYTO یک مکمل غذایی حاوی عصاره های گیاهی و عناصری مانند اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین ها و مواد معدنی است که بیشتر برای تقویت و رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و تقویت سلامت مو و پوست و تقویت ناخن های شکننده استفاده می شود.




روی قرص  فیتو میتوان به عنوان یک مکمل فوق العاده حساب کرد!

روی قرص فیتو میتوان به عنوان یک مکمل فوق العاده حساب کرد!


مکمل فیتو با ترکیبات فعال گیاهی مانند گوارانا و عصاره جلبک قرمز تقویت شده است، پوست سر و فیبر را تقویت می کند و به طور محافظتی موها را در بر می گیرد تا احساس فوری موهای تقویت شده بهینه داشته باشید.

«فیتو» پیشوندی است که از کلمه یونانی «فیتون» به معنای گیاه گرفته شده است. در زمینه مراقبت از پوست، “فیتو” به ترکیبات و عصاره های گیاهی مورد استفاده در محصولات مراقبت از پوست اشاره دارد. این ترکیبات گیاهی به دلیل خواص طبیعی و وجود ترکیبات زیست فعال می توانند فواید زیادی برای پوست داشته باشند.

این محصول با ترکیبات فعال گیاهی مانند گوارانا و عصاره جلبک قرمز تقویت شده است، پوست سر را تقویت می کند، فیبر را تقویت می کند و به طور محافظتی موها را در بر می گیرد تا احساس فوری موهای تقویت شده بهینه داشته باشید.این محصول جهانی ضد ریزش مو بهترین درمان ضد ریزش مو از آزمایشگاه Phytosolba است. به طور همزمان بر روی 16 هدف بیولوژیکی که در ریزش مو و رشد مو نقش دارند، کار می کند. بدان معنی است که نه تنها ریزش مو را کاهش می دهد، بلکه باعث رشد قوی تر و ضخیم تر می شود. عملکرد جهانی آن باعث کاهش ریزش مو و همچنین افزایش رشد و ضخامت موها پس از تنها دو ماه استفاده برای داشتن موهایی شاداب می شود.

درمان ابتکاری ریزش مو، ساخته شده از 99٪ مواد طبیعی، به تراکم، استحکام و مقاومت به فیبر مو کمک می کند. به وضوح ریزش مو را کند می کند، رشد را تحریک می کند، موها را زیباتر، قوی تر، ضخیم تر و انعطاف پذیرتر می کند. با این محصول، مو در هر مرحله از رشد خود تقویت می شود. رشد سالم تحریک می شود، در حالی که از نازک شدن موها جلوگیری می شود. این محصول تقویت شده است و به محیطی سالم برای موهای قوی تر و زیباتر در آینده اجازه می دهد. به طور مداوم برای موهای پرپشت تر و ضخیم تر استفاده کنید.

رویکرد علمی به گیاهان

آزمایشگاه PHYTO، با آزمایشگاه علمی نوآورانه پیشرفته خود که با پزشکان، فارماکولوژیست ها، گیاه شناسان و بیوشیمیست ها کامل شده است، قادر است فعال ترین عصاره های گیاهی را شناسایی کند تا زیبایی اصلی مو را آشکار کند.

کار آنها که توسط آزمایش های علمی دقیق تأیید شده است، راه را به سوی نوآوری باز کرده است و به PHYTO اجازه می دهد تا به یک پیشگام مشهور در مراقبت از مو تبدیل شود.

هرباریوم PHYTO که از بیش از 500 ترکیب گیاهی تشکیل شده است، غنای بی‌نهایت و فواید بی‌نهایت دنیای گیاهان را تایید می‌کند. در جستجوی موهای زیبا و سالم، PHYTO با CNRS، INSERMو مراکز تحقیقاتی بیمارستانی مانند بیمارستان مشهور سنت لوئیس در پاریس، متخصص درماتولوژی، همکاری می کند. معرفی اخیر سلول های بخار به فرمول های پیشرفته برای ریزش موی ژنتیکی، تعهد و تعهد ما را به تحقیقات علمی ثابت کرده است.

فرمول های فوق العاده فعال برای عملکرد بهینه در پشت تلاش PHYTOبرای موهای زیبا و سالم، هر چند گیاه، یک مسیر علمی طولانی و فرمولاسیون منحصر به فرد از گیاهی به محصول دیگر نهفته است.

ترکیب عصاره های گیاهی

PHYTO فرمول های خود را با گیاهانی که ماهرانه انتخاب شده اند توسعه می دهد. از آنجایی که یک گیاه می تواند خواص گیاه دیگری را افزایش دهد، بیوشیمی دانان PHYTOدائماً به دنبال ایجاد ترکیبی از ترکیبات گیاهی با بالاترین عملکرد هستند.

محصولات پایونیر در زمینه زیبایی طبیعی – درمان های گیاهی پوست سر PHYTOPOLLÉINEبهترین نمونه از این هنر دوز و مخلوط کردن است. این ترکیب، در یک فرمول 100٪ گیاهی، اسانس های معطر و عصاره های گیاهان را با مزایای درمانی ترکیب می کند که برای اقدامات هم افزایی مکمل و ایده آل آنها انتخاب شده اند.

آزمایشگاه‌های PHYTO عصاره‌های گیاهی خود را با روش‌شناسی دقیق و به لطف تکنیک‌های اختصاصی با کارایی بالا تولید می‌کنند که قدرت منحصر به فرد و مزایای بی‌نهایت گیاهان را متمرکز می‌کند. این Savoir-faire منحصر به فرد به آنها اجازه می دهد تا فعال ترین قسمت گیاه (برگ، گل، ساقه یا ریشه) را بر اساس معیارهای عملکرد دقیق (از جمله ایمنی) استخراج کرده و در موثرترین غلظت استفاده کنند.

منشور فرموله ای خواستار

عملکرد و ایمنی نهایی

تمام محصولات ما در داخل بدن و در شرایط آزمایشگاهی آزمایش می شوند تا از بالاترین سطح عملکرد، ثبات، ایمنی و تحمل اطمینان حاصل شود. ما همچنین با آزمایشگاه‌های مستقل روی آزمایش‌های بالینی و استفاده از محصولات مصرفی کار می‌کنیم.

بافت های احساسی

PHYTO به ارائه فرمول‌های با کارایی بالا با بافت‌های عالی و رایحه‌های خارق‌العاده افتخار می‌کند که هر درمان را لحظه‌ای ناب از رفاه می‌کند.

محصول گیاهی

مکمل فیتو PHYTO به طور کلی 95٪ طبیعی و تا 100٪ طبیعی هستند، در حالی که از استفاده از مواد شیمیایی مانند پارابن، سیلیکون، روغن های معدنی و الکل های مصنوعی اجتناب می کنند. به عنوان مثال، PHYTO الکل مصنوعی را در تمام اسپری‌های موی خود با الکل چغندر جایگزین می‌کند – خشکی کمتری برای موها.

فیتوفان به طور فعال با ریزش مو (با داشتن خواص ویتامین های B2، B5، B6، B8، C، E) مبارزه می کند، مو و ناخن ها را تقویت می کند (ویتامین B6) و نرمی و کشش را به اپیدرم (اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان) باز می گرداند. تراکم به مو باز می گردد.

برخلاف اکثر مکمل‌های بدون نسخه مو که از گیاهان گیاهی و عصاره بامبو برای تقویت رشد مو استفاده می‌کنند، Phytophanere از قدرت روغن‌های ضروری از جمله روغن جوانه گندم استفاده می‌کند و با مولتی ویتامین و اسیدهای چرب ضروری فرموله شده است. مواد فعال نیز شامل:

· ویتامین E: برای محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی.

· ویتامین Bو C: برای تقویت رشد مو و ناخن سالم.

· پرو ویتامین A: برای افزایش درخشندگی پوست.

· امگا 3 و 6: برای افزایش درخشندگی مو و افزایش چرخه زندگی هر مو.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا مواد گیاهی اغلب برای پوست مفید در نظر گرفته می شوند:

· طبیعی و ملایم: مواد قرص مکمل فیتو معمولاً از منابع طبیعی مانند گیاهان، گل‌ها، میوه‌ها و عصاره‌های گیاهی به دست می‌آیند. آنها اغلب برای پوست ملایم تر در مقایسه با مواد مصنوعی یا شیمیایی هستند که می تواند خشن یا تحریک کننده باشد.

· غنی از آنتی اکسیدان: بسیاری از مواد گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین های A، C و E، پلی فنول ها و فلاونوئیدها هستند. این آنتی اکسیدان ها به محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند، که می تواند به پیری زودرس، تیرگی و آسیب کمک کند.

· مغذی و مرطوب کننده: ترکیبات فیتو اغلب حاوی اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که تغذیه پوست را تامین می کنند. آنها می توانند به مرطوب کردن و هیدراته کردن پوست کمک کنند و پوستی سالم و لطیف ایجاد کنند.

· ضد التهاب و تسکین دهنده: عصاره ها و روغن های گیاهی خاصی دارای خواص ضد التهابی هستند که می توانند به آرام کردن و تسکین پوست تحریک شده یا حساس کمک کنند. آنها ممکن است به کاهش قرمزی، التهاب و ناراحتی کمک کنند.

· نگرانی های خاص پوست را هدف قرار دهید: ترکیبات گیاهی مختلف دارای خواص خاصی هستند که می توانند نگرانی های پوستی مختلف را برطرف کنند. به عنوان مثال، عصاره بابونه به دلیل خواص آرام بخش، روغن درخت چای به دلیل خواص ضد باکتریایی و آلوئه ورا به دلیل خاصیت تسکین دهنده و آبرسانی شناخته شده است.

· پتانسیل برای هم افزایی: ترکیبات فیتو اغلب حاوی ترکیب پیچیده ای از ترکیبات فعال زیستی هستند که می توانند به طور هم افزایی برای ایجاد مزایای بیشتر برای پوست کار کنند. ترکیبی از عصاره ها و روغن های مختلف گیاهی می تواند رویکرد جامع تری برای مراقبت از پوست ایجاد کند.

* توجه به این نکته مهم است که واکنش‌های فردی به محصولات مراقبت از پوست ممکن است متفاوت باشد و برخی افراد ممکن است حساسیت یا حساسیت خاصی به عصاره‌ها یا مواد گیاهی خاص داشته باشند. در صورت داشتن هر گونه نگرانی یا بیماری پوستی خاص، لطفا با یک متخصص پوست مشورت کنید.

مزایا و نتایج

اولین مکمل ویتامینی که در سال 1969 برای تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن ها و روشن کردن پوست به لطف ترکیبات فعال طبیعی آن ایجاد شد.

فیتو برای موارد زیر توصیه شده است:

· ریزش مو

· موهای نازک، لنگی یا از بین رفته

· ناخن های ضعیف، شکننده و شکافته

· ریزش مو را کاهش می دهد

· تقویت و تراکم مجدد مو

· ناخن های شکننده را تقویت می کند

· دارای عرضه 2 ماهه

· سرشار از ویتامین B و آنتی اکسیدان

با مواد طبیعی، هر دوز روزانه از این ویتامین مغذی – متشکل از اسیدهای چرب ضروری و یک ترکیب آنتی اکسیدانی – باعث تولید کراتین، رشد موهای سالم و ناخن ها و مژه های بلندتر می شود. قورت دادن آسان و تنها 2 کالری در هر درپوش.

در 2 کلمه: قدرت و رشد

انواع مو. مردها زنها. نگرانی های ریزش موی مزمن و واکنشی موهای نازک، پوست سر قابل مشاهده، مشکلات رشد مو.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از مصرف با یک پزشک مشورت کنید.

نحوه استفاده از مکمل های مو و ناخن Phyto Phytophanere

هر روز، ترجیحاً صبح، طی یک درمان کامل 4 ماهه. 2 کپسول در روز با یک لیوان بزرگ آب ترجیحا صبح مصرف شود.

– برای درمان بیش از 4 ماه، با یک پزشک مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

– توصیه می شود درمان 4 ماهه، دو بار در سال، در تغییرات فصلی (بهار، پاییز) انجام شود. بطری حاوی 120 کپسول است که معادل 2 ماه درمان است. روزانه 2 عدد کپسول PhytoPhanereرا با یک لیوان آب ترجیحاً صبح میل کنید. این محصول به ویژه در مبارزه با ریزش مو در مردان و زنان مفید است. کپسول ژل گرد، به راحتی بلعیده می شود.

حداقل استفاده از مواد نگهدارنده

فرمول های مکمل فیتو PHYTO به دلیل خواص غیر متخلخل خود در شیشه و آلومینیوم قابل بازیافت قرار می گیرند که به حداقل رساندن استفاده از مواد نگهدارنده بدون به خطر انداختن کارایی کمک می کند.

### پایان خبر رسمی



Source link