مراحل جراحی زیبایی بینی –


جراحی زیبایی بینی چگونه است؟



کد: 140211167806023968




،
():
هیچ جراحی زیبایی بینی مشابهی نیست. هدف این عمل از نظر زیبایی‌شناسی بهینه‌سازی بینی و به تعادل با بقیه چهره رساندن آن است. شرایط ابتدایی، پس‌زمینه قومی، نوع پوست و سن نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند.




مراحل جراحی زیبایی بینی

عمل بینی


جراحی زیبایی بینی تحت بیهوشی کلی انجام می‌شود. این عمل زیبایی به صورت باز یا بسته انجام می‌شود که این موضوع توسط جراح پلاستیک در مشاوره اول بحث می‌شود.

اگر از شکل یا اندازه‌ی بینی خود راضی نیستید، می‌توانید جراحی زیبایی بینی یا همان رینوپلاستی انجام دهید. این گام بزرگی برای بسیاری از افراد است، زیرا بینی همیشه قابل مشاهده است و بنابراین تعادل چهره و ظاهر کلی شما را تعیین می‌کند. به همین دلیل مهم است که شما به خوبی آگاه شوید و در مورد گزینه‌ها به مشاوره صادقانه دست پیدا کنید. هر نقدهای عملکردی همچنین می‌تواند در طول جراحی زیبایی بینی حل شود و ممکن است توسط بیمه‌ی سلامتی شما پوشش داده شود. 

مشاوره در طول مشاوره اول، کلینیک‌های جراحی پلاستیک و زیبایی درباره‌ی تمایلات و نیازهای شما در خصوص جراحی زیبایی بینی گفت‌و‌گو خواهند کرد. بینی شما را بررسی می‌کنند و با استفاده از آینه و در صورت لزوم، عکس‌ها و نقاشی‌ها برای شما توضیح می‌دهند که چگونه تغییرات ممکن در شکل و/یا اندازه انجام خواهد شد. سپس شما را در مورد درمان، جوانب فنی جراحی، ممکنه مشکلات و مراقبت‌های پس از عمل آگاه می‌نمایند. همچنین، سوالاتی در مورد چندین جنبه‌ی بهداشتی و استفاده از داروهای شما مطرح خواهند کرد. تمام اطلاعات در پرونده‌ی الکترونیکی بیمار ثبت خواهد شد. مشاور، سپس برخی از مسائل عملی دیگر را مورد بحث قرار داده و تاریخ ممکن برای جراحی را به شما اطلاع خواهد داد. مواردی که مورد بحث قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • استفاده از داروها، حساسیت‌ها و شرایط پزشکی شما
  • استفاده از تنباکو، مواد مخدر و الکل شما
  • عملیات‌های گذشته

جراحی زیبایی بینی چگونه است؟

در روز عمل، می‌توانید به پذیرش مراجعه کنید. سپس توسط یک پرستار به مجتمع عملیات هدایت خواهید شد.

هیچ جراحی زیبایی بینی مشابهی نیست. هدف این عمل از نظر زیبایی‌شناسی بهینه‌سازی بینی و به تعادل با بقیه چهره رساندن آن است. شرایط ابتدایی، پس‌زمینه قومی، نوع پوست و سن نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند. گاهی اوقات یک روش ساده کافی است تا قسمت نوک بینی یا نافل‌ها را باریک‌تر کند. گاهی اوقات عملیات پیچیده‌تری بر روی پشت بینی یا کل بینی لازم است. مدت زمان عمل به میزان گستردگی آن بستگی دارد و از پیش بحث می‌شود.

بطور کلی، جراحی زیبایی بینی تحت بیهوشی کلی انجام می‌شود. این عمل زیبایی به صورت باز یا بسته انجام می‌شود که این موضوع توسط جراح پلاستیک در مشاوره اول بحث می‌شود. در جراحی زیبایی باز، برش‌های کوچکی انجام می‌شود که پس از آن به سختی قابل مشاهده هستند، و در جراحی بسته، شما هیچ جایی در بیرون بینی زخم نمی‌بینید. در صورت لزوم، بعد از عمل، تمپون‌های جراحی در هر دو نازل شما قرار داده می‌شود. پس از عمل، در اتاق بازیافت استراحت خواهید کرد.

مراقبت و اقدامات پس از جراحی زیبایی بینی

جراح و پرستار تصمیم خواهند گرفت که آیا می‌توانید پس از انجام فرآیند به خانه بروید یا خیر. لطفاً برای انتقال به خانه خود، با کسی هماهنگ کنید زیرا به شما اجازه رانندگی به تنهایی داده نخواهد شد. شما باید روز بعد از عمل به کلینیک مراجعه کنید تا بتوان تمپون‌های بینی را برداشت. تعیین وقت بعدی یک هفته بعد ازعمل خواهد بود، هنگامی که اسپلینت بینی و دوزها را برمی‌دارند.

### پایان خبر رسمی



Source link